EKSPANSYWNY ATRYBUT

Atrybutem najbardziej dziś ekspansywnej na naszym gruncie ideologii — konsumpcjonizmu — jest właśnie reklama (rozumiana szeroko jako sposób komunikowania społecznego) w różnych postaciach, z których najważniejszą jest reklama telewizyjna. Wracając do badanych dzieci, stwierdzić należy, że zgromadzone dane potwierdzają potoczne, wyrażane przez rodziców, nauczycieli, część prasy opinie o dużej popularności reklam telewizyjnych wśród dzieci. Spośród 105 dzieci zapytanych przeze mnie wprost o to, czy lubią oglądać reklamy TV (dane na ten temat prezentuje tabela 8) 42, czyli 40% ogółu, odpowiedziało, że bardzo lubi. W liczbie tej było 27 dzieci z klas I-III (36% dzieci z tej grupy) i 15 przedszkolaków (50% wszystkich dzieci przedszkolnych).

Witaj na blogu! Nazywam się Arkadiusz Dobrzański i prowadzę małą lokalną agencję reklamową. Blog to forma mojej odskoczni, zamieszczam tutaj informacje dotyczące świata mediów. Mam nadzieję, że spodobają Ci się moje wpisy i zostaniesz na dłużej.

Dodaj komentarz