KOMPUTEROWY WARSZTAT REALIZATORSKI

Komputerowy warsztat realizatorski otworzył też praktycznie nieogra­niczone możliwości kreowania wirtualnej scenografii, która — tańsza i bardziej efektowna od tradycyjnej (filmowej) — stała się immanentną częścią i cechą dzisiejszej reklamy telewizyjnej. Widać tu zapewne zamierzone podobieństwo do sposobu obrazowania i języka gier komputerowych najnowszej generacji tak fascynujących dzieci (i nie tylko). Reklama telewizyjna jest dziś w zasadzie finansową podstawą funkcjonowania tego medium. W związku z tym wykorzystuje się wszystkie prawnie dopuszczalne możliwości. Obudowuje się reklamówka­mi programy o największej oglądalności (ustalanej poprzez badania telemetryczne), wykorzystując tym samym upodobania widzów.

Witaj na blogu! Nazywam się Arkadiusz Dobrzański i prowadzę małą lokalną agencję reklamową. Blog to forma mojej odskoczni, zamieszczam tutaj informacje dotyczące świata mediów. Mam nadzieję, że spodobają Ci się moje wpisy i zostaniesz na dłużej.

Dodaj komentarz