OFERTA ZE STRONY DOROSŁYCH

Siedemnaścioro dzieci w soboty i niedziele ogląda telewizję krócej niż zwykle, spędzając te dni na turystycznych wyjazdach z rodzicami i rodzeństwem, na spacerach, w kinie lub teatrze. Dziecko, które nie korzysta z telewizora w ogóle, jest przez rodziców zabierane na cały weekend na działkę. Mniej więcej 2/3 przedszkolaków w dni wolne od nauki „robi to, co na co dzień”, a tylko 6 spędza w takie dni więcej czasu przed telewizorem. W grupie starszych dzieci te proporcje wyglądają inaczej. Prawie połowa z nich (36 na 75) ogląda telewizję w dni wolne od nauki dłużej niż zwykle. Świadczyć to może o wspomnianym braku odpowiedniej oferty ze strony dorosłych, jak też o       nadrabianiu „telewizyjnych zaległości” z całego tygodnia, powstałych w wyniku istnienia wielu obowiązków szkolnych i domowych, jakimi obarczone są dziś dzieci.

Witaj na blogu! Nazywam się Arkadiusz Dobrzański i prowadzę małą lokalną agencję reklamową. Blog to forma mojej odskoczni, zamieszczam tutaj informacje dotyczące świata mediów. Mam nadzieję, że spodobają Ci się moje wpisy i zostaniesz na dłużej.

Dodaj komentarz