PRZEJAWY INSPIROWANIA

Obecność reklam w świadomości dzieci, oczekiwania, potrzeby związane z oglądaniem nowych reklam,,reklamy jako inspiracja dla dziecięcej wyobraźni, zrodłotematow dziecięcych marzeń i pragnień;  oglądanie reklam telewizyjnych przez dzieci a pozytywna ocena reklamy jako czynnik skłaniający dzieci do samodzielnego kupowania towarów bądź namawiania rodziców do kupna,recepcja konkretnej reklamy — co dzieci mówią, co mysią i jak się zachowują po obejrzeniu filmu reklamowego.   W jakim stopniu świat reklamy telewizyjnej przenika do dziecięcej podkultury? Przejawy inspirowania przez reklamy telewizyjne folkloru dziecięcego, tzn. czy można dostrzec wpływ reklam na słownictwo i zabawy dzieci?

Witaj na blogu! Nazywam się Arkadiusz Dobrzański i prowadzę małą lokalną agencję reklamową. Blog to forma mojej odskoczni, zamieszczam tutaj informacje dotyczące świata mediów. Mam nadzieję, że spodobają Ci się moje wpisy i zostaniesz na dłużej.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.