CZĘSTOTLIWOŚĆ KORZYSTANIA Z TELEWIZJI

Zakres czasu spędzanego przez dziecko przed telewizorem, z czym niewątpliwie ma związek liczba oglądanych reklam, postanowiłem zapytać o to zarówno dzieci, jak i ich rodziców.W rozmowie z dziećmi nie używałem jednostek czasu, ale odwoływałem „subiektywnych odczuć w rodzaju, „oglądam wystarczająco długo” oglądam TV raczej krótko” albo „cały wieczór , „całe przedpołudnie” itd. Najmłodsze badane dzieci (5-6 lat) me bowiem określić, czy dana czynność trwała rzeczywiście określoną liczbę godzin lub minut. Bezpieczniejsze okazało się użycie  z nimi kategorii opisowych. Rodziców prosiłem o podanie konkretnych wartości w godzinach.

Witaj na blogu! Nazywam się Arkadiusz Dobrzański i prowadzę małą lokalną agencję reklamową. Blog to forma mojej odskoczni, zamieszczam tutaj informacje dotyczące świata mediów. Mam nadzieję, że spodobają Ci się moje wpisy i zostaniesz na dłużej.

Dodaj komentarz