KOMPUTEROWE EFEKTY WIZUALNE

Mogą to być np. komputerowe efekty wizualne i dźwiękowe, łączenie technik filmowych (filmu tradycyjnego z animacją ko­mputerową) ożywianie martwych przedmiotów albo łamiące tabu skojarzenia.Moda.Reklama może wykorzystywać już istniejącą modę na coś lub na kogoś (aktor, piosenkarz) albo tworzyć własną modę (np. wśród dzieci  na posiadanie określonej zabawki).   Selekcja.Reklama w swym założeniu jest selektywna w prezentacji faktów, ocen i argumentów. Często w ogóle nie prezentuje walorów reklamowanego towaru, a bywa, że i jego samego (np. dżinsy Diesel). Cechą nowoczesnej reklamy jest posługiwanie się skrótem i niedomówieniem.  Stereotyp.Reklama bardzo często odwołuje się do istniejących w społeczeń­stwach stereotypów dotyczących płci, ról zawodowych i rodzinnych, co zapewnić ma maksymalne uprzystępnienie przekazu i łatwą identyfikację odbiorcy.

Witaj na blogu! Nazywam się Arkadiusz Dobrzański i prowadzę małą lokalną agencję reklamową. Blog to forma mojej odskoczni, zamieszczam tutaj informacje dotyczące świata mediów. Mam nadzieję, że spodobają Ci się moje wpisy i zostaniesz na dłużej.

Dodaj komentarz