KOMUNIKAT KULTUROWY

Nie oznacza to jednak, że całkowicie zrezygnowałem z przedstawiania wskaźników liczbowych. Tam, gdzie wydało mi się to potrzebne dla ukazania wymiaru określonego zagadnienia czy zjawiska, zastosowałem proste przedstawienia liczbowe i wyliczenia. W tym miejscu chcę jeszcze raz podkreślić, że najważniejsze jest dia mnie poznanie sposobu interpretacji badanych zjawisk — tu: reklam telewizyjnych — sposobu nadawania im własnych znaczeń, oceny, wykorzystania ich w codziennym życiu przez dzieci (przede wszystkim), a także przez rodziców i pedagogów.Według mnie nie można mówić o znaczeniu komunikatu kulturowego, o   ile oprócz zakodowanego komunikatu nie weźmie się pod uwagę jego odkodowania, czyli interpretacji dokonywanej przez odbiorcę.

Witaj na blogu! Nazywam się Arkadiusz Dobrzański i prowadzę małą lokalną agencję reklamową. Blog to forma mojej odskoczni, zamieszczam tutaj informacje dotyczące świata mediów. Mam nadzieję, że spodobają Ci się moje wpisy i zostaniesz na dłużej.

Dodaj komentarz