PODZIAŁ RYNKU OGŁOSZENIOWEGO

O podział rynku ogłoszeniowego walczą zarówno największe ogólnopolskie dzienniki, jak i pisma o wyraźnym profilu, np. adresowane do dzieci i młodzieży.Badanie OBOP-u z 19-20 kwietnia 1993 r. Próba losowa 1253 Polaków. Badanie Penlora, październik 1995 r.Po kilku latach funkcjonowania wolnego rynku Polska stała się największym rynkiem reklamowym w Europie środkowo-wschodniej—    w 1996 roku na reklamę wydano u nas wedle różnych rachunków od 600 min do ponad 1 mld USD. Najwięksi reklamodawcy, tacy jak np. firmy Procter & Gamble czy Lever Polska potrafiły w ciągu roku czterokrotnie zwiększyć wydatki na reklamę (pierwsza z tych firm z 23,4 min w roku 1995 do 93,0 min zł w 1996 roku).

Witaj na blogu! Nazywam się Arkadiusz Dobrzański i prowadzę małą lokalną agencję reklamową. Blog to forma mojej odskoczni, zamieszczam tutaj informacje dotyczące świata mediów. Mam nadzieję, że spodobają Ci się moje wpisy i zostaniesz na dłużej.

Dodaj komentarz