ROZBIEŻNOŚĆ W OPINIACH

Rozbieżności w opiniach na temat rodzinnego korzystania z telewizji pomiędzy dziećmi i rodzicami; od czego zależą ewentualne rozbieżności upodobania telewizyjne dzieci — jakie są i od czego zalezą;wyposażenie domów rodzinnych w elektroniczny sprzęt audiowizualny, sposób użytkowania go przez dzieci a charakter dziecięcych kontaktów z telewizją. Jakie jest miejsce telewizyjnych reklam w życiu badanych dzieci? Odpowiedź na to pytanie była możliwa po przedstawieniu następujących zagadnień:  stosunek dzieci do telewizyjnych reklam — czy lubią i aprobują ten typ telewizyjnego przekazu; charakter odbioru reklam TV przez dziecko — mimowolny, nawykowy czy świadomy;  postrzeganie reklam przez dzieci — jakie cechy dzieci przypisują reklamom, które ich właściwości najbardziej cenią, a ze względu na które odrzucają reklamy.                                               .

Witaj na blogu! Nazywam się Arkadiusz Dobrzański i prowadzę małą lokalną agencję reklamową. Blog to forma mojej odskoczni, zamieszczam tutaj informacje dotyczące świata mediów. Mam nadzieję, że spodobają Ci się moje wpisy i zostaniesz na dłużej.

Dodaj komentarz