UDZIAŁ MASS MEDIÓW

To, co dzis łączy te trzy środowiska, to m.in. znaczący udział mass mediow w całości kontaktów kulturalnych dużej części reprezentantów tych srodowisk. Po kilku latach moje intuicje okazały się trafne.Badania poświęcone sytuacji kulturalnej polskiego dziecka prze­prowadzone w 1996 roku potwierdziły, że charakter kontaktów kulturalnych dzieci wiejskich jest bardzo zbliżony do tego, który cechuje mieszkańców dużego miasta.Chciałbym raz jeszcze podkreślić, że w badaniach koncentruję się na jednym środowisku (wielkie miasto), dobór pracy badawczej jest więc celowy, a badana zbiorowość niezbyt liczna, stanowiąca za to pewną określoną całość.Uznałem, iż skoncentrowanie się na jednym środowisku daje możliwości ukazania funkcjonowania reklam telewizyjnych we wszystkich częściach tego środowiska i w możliwie wielu aspektach.

Witaj na blogu! Nazywam się Arkadiusz Dobrzański i prowadzę małą lokalną agencję reklamową. Blog to forma mojej odskoczni, zamieszczam tutaj informacje dotyczące świata mediów. Mam nadzieję, że spodobają Ci się moje wpisy i zostaniesz na dłużej.

Dodaj komentarz